Powered By Blogger

Sunday, November 6, 2011

O zi de toamna

        Aveam in gind de ceva timp sa-mi creez un blog, iar acum cind am ajuns aici, nu stiu ce sa scriu. Probabil va mai trece ceva timp pina cind inspiratia isi va face aparitia, deci ma rezum la banalitati. Sint intr-o stare de coma depresiva, din care vreau sa ies cu ardoare, care ma consuma si ma distruge, si despre care probabil nimeni nu vrea sa stie, pentru ca nimanui nu-i place compania oamenilor tristi. Nu sunt trista, ba chiar am motive sa ma ma bucur de viata, dar e o faza in care ma lupt cu sentimentele mele. Dragostea nu moare niciodata singura, de buna voie, respectiv, sunt o criminala cu singe rece, pentru ca trebuie sa o ingrop de vie, pentru ca dragostea asta imi face rau. Am crezut in ochii lui negri jucausi, am crezut in promisiunile desarte, iar acum totul a disparut odata cu vintul. A aparut atit de intimplator, m-a facut sa simt fiori pe care nu i-am mai simtit demult, credeam ca nu voi mai iubi, de fapt nici nu eram constienta de cit de puternice au ajuns aceste simtiri pina cind nu a disparut, asa, din senin, habar nu am de ce. Si am in gind aceste versuri, parca ar fi incleiate de creier,
Nu mai conteaza ce s-a intimplat,
In ochii tai eu sunt vinovata,
Desi habar nu am cu ce ti-am gresit,
Ce pacat, te-as fi iubit!
Da, scriu poezii, scriam cindva mai intens, dar inspiratia mi-a fost adormita pina nu demult. Art is lonely, probabil a fost nevoie de aceste evenimente tulburatoare ca sa ma reapuc de scris. Desi doare infiorator, trebuie sa ucid aceste sentimente, pentru ca nu vom mai fi niciodata impreuna, si pentru ca probabil nu voi afla niciodata ce s-a intimplat cu adevarat si de ce a disparut....out of the blue. Nu mai conteaza, timpul va trece, ceea ce simt acum probabil nu va avea nici un sens peste citeva luni, sau poate nu. Stiu doar ca trebuie sa merg inainte, fara sa privesc inapoi. Voi reusi, sunt puternica. Acum vreau doar sa ma concentrez pe prezent, si pe chestia asta de blog. Am atitea idei de design, dar habar nu am cum sa le asez in pagina. In primul rind trebuie sa caut un template care sa ma reprezinte cu adevarat, si sa ma apuc de adaugat tot felul de chestii haioase, sau mai putin. Sper sa-mi reuseasca, pentru ca mi se pare destul de interesant si creativ. Ok, I think I want some chocolate. Speak soon !

No comments:

Post a Comment