Powered By Blogger

Monday, April 15, 2013

Open Brain Surgery


                                            GuZ - Love Story


Bai, ma omoara GuZ, asta! face niste mimici expresive de milioane, pur si simplu te umple de pozitiv, desi palmele-mi sunt negre de rimelul pe care incercam sa-l sterg din lacrimi. O singura zi, un milion de amintiri. Vreau brain surgery, vreau sa apas pe delete si sa sterg tot ce tine de tine pentru ca vreau sa uit, tot. Vreau sa uit ca existi, vreau sa uit ca te-am cunoscut. Nici macar nu am sentimente reale pentru tine, nici macar nu pot sa pretind ca te cunosc. Nu vreau sa te vad, nu vreau sa-ti ating miinile suave, nu vreau sa-ti aud vocea incredibila, nu vreau sa-ti vad ochii plini de stelute de univers, nu vreau sa-ti vad privirea patrunzator de blinda si zimbetul strengar, nu vreau sa ma uit in sus la tine, nu vreau sa te ascult vorbind ore in sir, nu vreau nimic de la tine, desi esti tot de ce am nevoie. Vreau doar sa uit, pentru ca nu are nici un sens, pentru ca sunt unica care are de suferit.
Eu nu sunt indragostita de tine, eu nu te iubesc, eu doar iti simt lipsa, ca o gaura in inima cit o minge de fotbal. Si nu sunt frustrata pentru ca nu am putut sa te am. Ma simt vinovata, ca nu am fost destul de buna pentru tine. Pentru ca tu ai fost ideal pentru mine, iar eu am fost nimic pentru tine. Pentru ca pentru un moment chiar am crezut ca iti pasa.....sunt o lasa, si as da orice sa pot sa iti spun aceste cuvinte in fata. Poate niciodata.

Vreau brain surgery, si apoi sa o iau de la inceput, si sa ma bucur de primavara si de copacii care abia infloresc, si de mirosul de iarba prospata si de aer neotravit. Vreau sa pot sa merg inainte fara sa fiu tirita prin pietris zgrunturos inapoi. Vreau sa las totul in urma si sa incep sa traiesc. Vreau sa imi doresc din nou sa traiesc. Vreau sa ies din aceasta amorteala, sa ma scutur bine si sa-mi dau seama ce fac cu cealala jumatate de viata ramasa. Vreau sa fie bine.

Guz.......o, Guz, ma omori!!!!!


                                             GuZ - E atit de bine


                                              GuZ - Pim Pam Po


                                            GuZ - Ploaia live







eu tare sper ca o sa mai treaca putin timp, si nu o sa mai trebuiasca sa ma gindesc la tine niciodata )))) sper ca atunci voi fi fericita




Chiar. Sper.





No comments:

Post a Comment