Powered By Blogger

Tuesday, March 27, 2012

Am Obosit

       Ma doare capul de parca imi sfredeleste cineva in creier. Abia de mai tin ochii deschisi si cu greu imi stapinesc lacrimile sa nu-mi inunde privirea. Am obosit. Am obosit de toate si de tot. Nici nu am forta sa tin pixul in mina. Vreau doar sa dorm, sa dorm incontinuu, si macar pentru o zi sa nu am nici o grija, sa nu retraiesc ca am atitea de facut. Vreau doar putina liniste.
       Si ma trezesc in fiecare dimineata cu gindul ca azi o sa fie mai bine. Azi o sa am putere sa rezist. In curind totul o sa se termine si o sa am timp. O sa am timp sa citesc o carte. O sa am timp sa hoinaresc pe strazile inverzite ale orasului, o sa am timp sa uit de toate si sa ma pierd in nestire. O sa am timp sa nu ma gindesc la nimic. Putere.
       Si chiar de ai obosit, vei intelege ca inca poti continua mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.

No comments:

Post a Comment